torstai 30. toukokuuta 2013

Dekoraatiota ilman rajoja.

Mun sisustustyyli on mielestäni sellainen, että ei mulla ole mitään tyyliä. Sekoittelen fiilispohjalta uutta ja vanhaa,tosi  vanhaa ja vaikka Ikeaa. Retroilu on kyllä myös tosi jees, ja toisaalta skandinaaviset pelkistetyt vaaleat pinnat. Näitä kaikkia löytyy meidän kodista sikin sokin. Eli täyttä sillisalaattia, fiilispohjalta.

Tänään osui Cittarin alelaarissa Vallilan Jaffat silmään, joita olen jo tovin ihastellut, no piti sitten kotiuttaa verho ja pari tyynyliinaa. 

Ja tuo keinutuoli on omasta lapsuudesta, olikohan joululahja kun olin parivuotias?


5 kommenttia:

  1. Tutun näköinen keinutuoli. Mullakin on ollut saman mallinen. Tosin siinä saattoi ehkä olla keihuhevosen kuva, jos en ihan väärin muista :) Ja nuo Jaffa-verhot ovat kyllä aika ihanat :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu, tuollaisia keinutuoleja löytyy varmaan monesta kodista, kirppiksilläkin näitä näkee paljon.

      Vähän jäin arpomaan tuon Jaffa-verhon kanssa, jätänkö sittenkään sitä vielä ikkunaan vai laitanko vasta syksymmällä. Jotenkin näin kesällä sitä kaipaa ehkä vähän ilmavampaa ja vaaleampaa kuosia....no katsotaan... Joka tapauksessa tuo kuosi on kyllä ihan huippu!

      Poista
  2. Samaa sillisalaattia täälläkin :) tai no mä en mielestäni edes sisusta, mutta sohvaa ja muuta löytyy kun ne on tarpeellista ja ulkonäöllisesti valinta ehdään sen mukaan mikä silloin itseä miellyttää.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä, juuri näin!
      Tarpeellista ja tarpeetonta sulassa sovussa. Joskus idea lähtee vaikka jostain kirppislöydöstä ja antaa suunnan jatkotoimenpiteille:)

      Poista