lauantai 17. maaliskuuta 2012

Kesällä sutjakampi minä!

Tämä viikko on kulunut tuon otsikon suuntaisen tavoitteen mukaisesti. Edellisen postauksen munffinssit on syöty ja nyt yritetään rakennella kevyempää minää. En ole koskaan tosissani laihduttanut,mutta ilmeisesti tosissani olen ottanut tuon elopainon kasvattamisen(salakavalaa mässäilyä). Viime syyskuussa loppui röökaaminen, joten enää ei voi mielestäni pistää sen piikkiin, että "syönpä tässä valtavat määrät kaiken maailman sontaa, kun ottaa tuo tupakoinnin lopettaminen niin koville".
Lisäksi nyt on jo selkäleikkauksesta monta viikkoa, ettei sekään ole tekosyy mässäillä.
Mutta haastettahan tässä on ihan riittämiin....katsotaan miten edistyy. Ensimmäinen välitavoite on          -5kg,jonka jälkeen voin palkita itseni jollain kivalla kevätvaatteella.

Em. lisäksi olen opetellut tuota huuto netin ihmeellistä maailmaa ja laitellut sinne vaatteita myyntiin, kun selkä ei vielä kestä kantaa kamppeita perinteiselle kirppikselle.

Ostin tänään keltaista spraymaalia,katsotaan mitä sen kanssa saisi syntymään, jotain kivaa pääsiäiseksi ehkä. Pari juttua valkoisella sprayattua odottelee mua autotallissa, mutta sinne en nyt pääse könyämään kun piha on ihan peilijäässä, eikä ole varaa kaatuilla.

Kivaa viikonloppua!
-Sari-

2 kommenttia:

  1. Sama tavoite mulla! Että ois kevyempi liikkua ja energisempi muutenkin :-D

    VastaaPoista
  2. Hienoa Mags!
    Itsellä vahvasti tavoite päästä niin fyysisesti kuin psyykkisesti parempaan kuntoon. Ja kun on tullut tuota vararavintoa kerättyä, se kurjasti vaikuttaa molempiin. Mulla ei ole käynnissä mitään ihmedieettejä tai pussikeittoja, vaan ihan tietyt herkut pois ja suurimmat hiilaripommit, ja ennen kaikkea parempaa tiedostamista syömisistään. Tsemppiä meille, eikä muuten varmaa olla ainoat jotka tämän samaisen asian tiimoilla painiskelee:)

    VastaaPoista